
Am un regret…
Am un regret…
Am un regret…Că nu am vrut
cu ani, în urmă, să te-adun…
Că n-am putut să-mi las din mână,
o seară…pentr-un simplu drum …
Că am crezut că-i timp de mine
și că vei fi oricum cules
de-ai tăi, sau de mai știu eu cine,
Dar nu de mine…am ales…
Aș fi putut să-ți țin căderea
atunci…să te ajut să poți…
Aș fi putut să-ți dau eu aripi,
așa cum am tot dat, la toți…
Și-aș fi putut să îți țin fruntea
atunci, când n-ai putut privi
decât în jos…Dar, vezi…din firea
de om și eu…eu m-am oprit…
Ți-am dat, știu, multe, dup’o vreme,
Dar nu ți-am dat atunci de fapt,
Când tu-mi cerusei numai mie,
cărări din piedici să-ți desfac…
Și mult regret, că-n neștiința
de ani trecuți, de plâns trecut,
N-am fost atunci să-ți port ființa
așa cum știu c-aș fi putut…
Dar te-am iubit…Și-a fost de-ajuns…
Pentru din toate cele nopți
trăite-n tainic…și-n ascuns…
Mă iarta-acum…și tu…de poți…
Citeste si Am crescut și te iubesc
Pandora
Vitraliu decorativ
Descrieri servicii | Marie Dăscălescu – Artist plastic, specializat în vitralii tehnica Tiffany, tablouri și alte obiecte decorative. Mai multe despre artisă regasiți AICI
Share la pagina:
Similare
Marie Dascalescu
A facut Liceul de Arte „Carmen Sylva”, Ploiești, secția ceramica; Scoala de Arte Vizuale, secția Artă Decorativă 2010 – 2013; Din 2003 până în prezent și-a desfășurat activitatea ca make-up artist profesionist, în industria cinematografică și nu numai, experimentând toate ramurile si zonele creative în sfera machiajului, având oportunitatea de-a colabora cu actori, regizori si personalități mondene din întreaga lume. În anul 2010 și-a început ucenicia în arta vitraliilor, învățând tehnica vitraliului în maniera clasică, a plumbului, asimiland ulterior si practica prelucrarii cu foita de cupru, formă mult mai permisiva si mai plastica, in atelierul artistului Andrei Efremov. Odată cu o exersare consecventa în înfrumusețarea sticlei, Marie și-a îmbunătățit cunoașterea si în abordarea picturii monocrome, Grisaille. Într-un timp foarte scurt și-a dezvoltat propria interpretare privind perspectiva unui vitraliu, alegând să introducă forme puternice de volumetrie, transpunand în lucrările personale conceptul de alto-relief.

